
Općina Matulji financirati će ukupan trošak nabavke obveznih radnih bilježnica i ostalog obveznog školskog materijala za učenike osnovnih škola koji imaju prebivalište na području općine Matulji, učenike koji su strani državljani s odobrenim boravkom u Republici Hrvatskoj na području Općine Matulji i učenike koji imaju status udomljenog djeteta s prijavljenim boravištem na području općine Matulji.
Iznos financiranja ovisi o razredu koji učenici pohađaju, a utvrđen je prema izračunu koji je dostavljen od strane osnovnih škola Matulji i Brešca.
Zahtjevi će se zaprimati u periodu od 15. rujna 2025. godine do 31. listopada 2025. godine putem sustava SOM Natječaji, te izuzetno osobno u pisarnici Općine Matulji u uredovno radno vrijeme za primanje stranaka.
Link za prijavu u sustav SOM Natječaji: https://som-natjecaj.eu/authentication/login
Za prijavu u sustav SOM, potrebno je obaviti Registraciju. Nakon prijave u sustav, obrazac možete pronaći klikom u glavnom izborniku na „Natječaji/Javni pozivi“,odabire se „Objavljeni“, odabire se „Općina Matulji“ i potom Zahtjev za financiranje troškova nabavke radnih bilježnica i ostalog obveznog školskog materijala učenicima osnovnih škola.
Za tehnička pitanja i nejasnoće slobodno se obratite na e-mail: podrska@som-system.com ili na broj 091/618-8694.
Općina Matulji će iz službenih evidencija s kojima raspolaže ili dostupnih evidencija drugih tijela, izvršiti provjeru podataka iskazanih na zahtjevu.
Za učenike koji pohađaju osnovnu školu izvan područja Općine Matulji uz zahtjev je potrebno priložiti i potvrdu o upisu u školu te popis obveznih radnih bilježnica i ostalog obveznog školskog materijala za obvezne školske predmete.
Ukoliko su ispunjeni svi uvjeti, isplate korisnicima po navedenoj osnovi krenut će tijekom studenog 2025. godine.