ISKORISTITE PREDNOSTI INTEGRIRANOG ŽELJEZNIČKOG I AUTOBUSNOG PRIJEVOZA

U sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ Putničkog prijevoza i autobusima Autotroleja od 1. rujna uvedena je nova usluga za sve korisnike kako željezničkog tako i autobusnog prijevoza u obliku jedinstvene putne karte koja omogućava vožnju i autobusom i vlakom. Riječ je o mjesečnim i pojedinačnim kartama KD Autotrolej s kojima će, bez dodatne nadoplate, biti moguć i prijevoz vlakom. Drugim riječima, svi korisnici mjesečnih, pokaznih karata, kao i korisnici godišnjih radničkih i 65+ karata, te popularnih cvikalica, imaju sada mogućnost do željenog odredišta doći i sa vlakom.

Na ovaj način želja je kako HŽ Putničkog prijevoza tako i Autotroleja potaknuti povećanje broja putovanja javnim prijevozom, što će prema njihovim nadanjima dovesti do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanja sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenja ispušnih plinova. Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana.

Također, u planu je, do kraja godine, otvoriti dodatna željeznička stajališta, te sukladno potrebama korisnika krenuti i u dodatno prilagođavanje voznog reda kako vlakova tako i autobusa, a kako bi smisao integriranog prijevoza bio potpun.

U fazi privođenja namijeni je nova željeznička stanica kod Teatra Fenice koja bi u funkciji mogla biti već u siječnju 2020. što će putnicima omogućiti još bolju željezničku povezanost sa samim centrom Rijeke. Vlak prometuje na relaciji od Jurdana na zapadu, do Škrljeva na istoku pri čemu  putnici vožnju mogu realizirati jedinstvenom kartom, koja im vrijedi i za autobus, odnosno  kartom Autotroleja. Uz sve željezničke stanice postoje besplatna parkirna mjesta za automobile što će putnicima omogućiti  komotniji nastavak putovanja do grada  bez značajnih izdataka za skupe gradske parkinge. Vozni red biti će istaknuti i na svim autobusnim stajalištima.